Meet My Pet Challenge - Ines - Holly

Google Translate

subota, 9. listopada 2021.

Meet My Pet Challenge



Moje ime: Lucky

Šta sam ja: Coton de Tulear

Godine: 12 godina i 10 mjeseci

Moji nadimci: Lakonja, Lakonjica, Miško

Težina: 10 kg

Moj najbolji prijatelj: brat Arči

Najdraža dnevna aktivnost: spavanje

Najdraža hrana: sve 🤣

Najveći strah: pretis lonac

Više volim: ljeto 🌞

Jesam li razmažen: najviše na svijetu 🥰

Moj najveći zijan: Kada su ispadali mliječni zubići, sve sam pojeo i izgrizao. Poderao svoj krevetić i Dormeo nadmarac 🤣


Broj komentara: 5:

  1. Laki, jel dormeo bio ukusan?

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijep gospodin, posebno mi se sviđa ova slika sa rajfom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lucky, upravu si, pretis lonac treba izbaciti iz upotrebe, nije to bezbjedno ima i ljudi koji se toga boje, npr. ja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Laki, baš si fotogeničan, super si.

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.