Caniverm tablete - Ines - Holly

Google Translate

nedjelja, 9. svibnja 2021.

Caniverm tablete

Kao što štitimo ljubimce od vanjskih nametnika, potrebno ih je štititi i od unutarnjih. Caniverm tablete protiv crijevnih parazita namjenjene su za pse i mačke.

Svijetlo-žute su boje i koriste se u skladu sa kilažom pa tako npr. za psa do 10 kg dovoljna je 1 Caniverm tableta 0.7 grama svaka 3 mjeseca. 

S obzirom na višekomponentan sastav, mehanizam antiparazitskog djelovanja je višestruk. Tableta štiti od glista i trakavica a ukoliko se ne može dati izravno u usta, može se usitniti i sakriti u komadić mesa ili u neku drugu hranu, ali ne bi se trebala davati istovremeno s mliječnom hranom

Broj komentara: 11:

  1. Moj pas ne koristi ove tablete vec neko drugo pakovanje ne znam kako se zove ali kazu da je protiv glista i kosta 2 KM

    OdgovoriIzbriši
  2. Ove tablete nisu ukusne ne volim ih

    OdgovoriIzbriši
  3. Ove tablete nisu ukusne ne volim ih

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro je znati i o ovom medikamentu između svih ostalih. Sve je od psa do psa.

    OdgovoriIzbriši
  5. kod mene pas povraca od ovih tableta

    OdgovoriIzbriši
  6. nema sanse da normalno pas uzme ove tablete stalno je problem ako ima neki prijedlog da napises ako moze jer pas kod mene iz hrane izbaci tabletu i samo kod veterinara nazor moze

    OdgovoriIzbriši
  7. Muku mucimo kad dode na red ova tableta, kako najlakse da je pas proguta, nikako da skontam

    OdgovoriIzbriši
  8. interesuje me nacin na koji psu dati najbolje ove tabl.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja stavim u salamu i pojede sve, doduse halapljiv je i uvijek gladan

    OdgovoriIzbriši
  10. Necete vjerovati kakav sam trik skontala, upakujem tabletu u kikiriki puter malo brasna i vode, napravim bombone pojede sve i trazi jos

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja umjesam u pil.jetru kuhanu i bude sve uredu

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.