Meet My Pet Challenge - Ines - Holly

Google Translate

petak, 8. listopada 2021.

Meet My Pet Challenge


Moje ime: Mali

Šta sam ja: Najveća maza na svijetu

Godine: Tačno godinu dana

Moji nadimci: Mali, Mican, Debeli, Beba, Pufna, Prada…

Težina: Nismo sigurni, ali sam sam toliko veliki mačak da sam čak dobio prsluk za cuke, a diskutabilno je koliko će mi i on moći…

Moj najbolji prijatelji: Moja seka Micika i Berina 

Najdraža dnevna aktivnost: Buđenje porodice ranom zorom (udarajući šapama svom snagom o žaluzine 😂)

Najdraža hrana: Dm paštetice i sve što meni padne na pod. 😂

Najveći strah: Prazna posuda sa hranom.

Više volim ljeto ili zimu: Definitivno zimu i cjelodnevno spavanje na radijatoru 😍

Jesam li razmažen: Najrazmaženija sam maca na svijetu! I budem jako ljubomoran kada je pažnja posvećena nekome ili necem drugom.

Moj najveći zijan: Kidanje zavjesa kao omiljeni zijan 😍 i naravno krađa hrane iz frižidera dok niko ne gleda. 😂

Broj komentara: 5:

  1. Samo ti Micane kradi hranu iz frizdera ima prsluka i xxl ne brini

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako samo unikatno pozira na prvoj slici, premedeno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pored Debelog ne treba alarm ujutru, samo nek lupa i budi ukućane, nema spavanja dugo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijep mačak, uredan, pravi pozer

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.