Meet My Pet Challenge - Ines - Holly

Google Translate

subota, 9. listopada 2021.

Meet My Pet Challenge



Moje ime: Smrdo i Panter

Šta sam ja: mi smo mace 😊

Godine: Smrdo 1god Panter 5mjeseci

Težina: 5kg i 2kg

Moji nadimci: Obično nas još zovu ne to! Nemoj tamo!

Moj najbolji prijatelj: mi smo jedan drugom najbolji prijatelji🥰

Najdraža hrana: Sheba ali jedemo sve što vidimo 😅

Najveći strah: bojimo se auta i pasa😬

Najdraža dnevna aktivnost: spavanje 😴

Više volim ljeto ili zimu? Ljeto 😸

Jesam li razmažen? Da, jako smo razmazeni

Moj najveći zijan: Redovno pravimo zijane, obaramo predmete, prosipamo kafu 😼😼

4 komentara:

  1. Nemoj tamo su ekstra, vidi se da velike maze

    OdgovoriIzbriši
  2. Možda im se ne sviđa kafa pa je prosipaju, pokušajte sa nekom drugom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Neobično je vidjeti da se slažu, da jedan ne želi biti glavni ljubimac u kući.

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.