Meet My Pet Challenge - Ines - Holly

Google Translate

petak, 8. listopada 2021.

Meet My Pet Challenge




Moje ime: Holly

Šta sam ja: Coton de Tulear

Godine: 7 i nešto odnosno 8, najbolje godine.

Moji nadimci: Joji, Oli, Holo, Čupavac, Holito

Težina: Pokvarila mi se vaga pa se ne mogu vagati dok ne smršam malo.

Moj najbolji prijatelj: Moja porodica i komšija Laki.

Najdraža dnevna aktivnost: Igranje sa teniskom lopticom, lajanje na komišinice Mau, šetnja i njuškanje, poziranje za slikanje... Sve to stignem u 24 sata.

Najdraža hrana: Volim sve, vidi se na meni, najviše piletinu, čokoladu za pse, Dentalife, mrkvu i banane.

Najveći strah: Grmljavina i galama.

Više volim ljeto ili zimu? Ljeto, jer volim da idem na more da se kupam i da plivam, a zima kad je, hladno mi je pa skratim i šetnju na 15 minuta.

Jesam li razmažen? Mnogo, moram biti u centru pažnje uvijek.

Moj najveći zijan: Bolje da ne znate, jer ćete misliti da sam zločast. Nekad se naljutim jer nije sve po mom, kad Ines razgovara s nekim ljudima koje ne podnosim, pa onda stradaju njene patike ili cipele, ali to nije ništa strašno toliko, nek kupi sebi druge i nema ljutnje.
___________________________________________________________________________________
Holly se predstavio i nadam se da ste ga bolje upoznali, a sada je red na vas. Ukoliko želite učestvovati u Meet My Pet Challenge, javite se putem Facebook-a ili Instagrama  (link s desne strane). Radujemo se upoznavanju naših posjetioca bloga. 

Broj komentara: 5:

  1. Holly se sredio za slikanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Holly kakva je to kikica na glavi?

    OdgovoriIzbriši
  3. Joji izgledaš kao neka plišana igračka na slici, med.

    OdgovoriIzbriši
  4. Holly super si mi, čestitam ti za odličan blog, samo tako nastavi, očekujemo još puno dobrih članaka i slika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma kakva je to mašnica na glavi, skidaj to direktore, ne može to tako, ne stoji ti

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.