Meet My Pet Challenge - Ines - Holly

Google Translate

subota, 9. listopada 2021.

Meet My Pet Challenge



Moje ime: Bady

Šta sam ja: Zeko

Godine: 

Težina: 4,5 kg, trenutno sam na dijeti. 

Moji nadimci: Badili, Batko

Moj najbolji prijatelj: Moji ukućani, druge životinje baš i ne volim.

Najdraža hrana: Svi slatkiši koje jedu moji ukućani.

Najveći strah: Ne volim buku.

Najdraža dnevna aktivnost: Grickanje kablova i punjača.

Više volim ljeto ili zimu? Volim ljeto, jer mogu da jedem maslačak koliko želim.

Jesam li razmažen? Mnogoo sam razmažen.

Moj najveći zijan: Pojeo sam neke važne dokumente. 

Broj komentara: 8:

  1. Preslatki zeko i prelijepa boja krzna, ali izgleda treba malo pauzirati sa nekom hranom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bady kako si samo sladak, veliki pozdrav za tebe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zeko, nemoj da jedeš slatkiše, pokvarit ćeš zubiće.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hoću i ja ovakvog zeku ali da ne grize punjače i kablove

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgleda isto kao mala plisana igracka

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni samo još zeko nedostaje, ali me brine kako oko njega jer ništa ne znam

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.