Kako ublažiti učestali svrbež kod psa? - Ines - Holly

Google Translate

nedjelja, 18. rujna 2022.

Kako ublažiti učestali svrbež kod psa?

pexels.com

Uzroci svrbeža kod pasa su mnogobrojni.

Uobičajeni uzroci su: buhe, kožni šugarci, ubod komarca, krpelji, bakterije, gljivice, alergije na hranu ili ugriz pčele. Kako bi riješili problem potrebno je otkriti uzrok svrbeža.

Za ublažavanje svrbeža može se koristiti čaj od kamilice, koji se ohladi na sobnoj temperaturi te uz pomoć vatice nanosi na problematičan dio kože.

Također pripravak od 3 kašicice kadulje, 2 čaše vode i prstohvata soli može se ohladiti i pošpricati na dijelove kože koji su problematični.

Pse koje jako svrbi koža možete okupati u toploj kupki u koju dodate šaku mljevene zobi, to će im pomoći kod ublaživanja svrbeža. Zobene pahuljice su jedan od najpopularnijih sastojaka mnogih prirodnih šampona za pse i odlične su za umirivanje iritacija odnosno za pomoć kod crvenila, svrbeža, oteklina i upala.

Možete koristiti i kokosovo ulje koje je odlično za hidrataciju suhe kože jer će pomoći kod ugriza buba, ekcema, kožnih infekcija i alergija.

Broj komentara: 8:

  1. Hvala za prijedloge, kad isprobamo javimo da li djeluju

    OdgovoriIzbriši
  2. Belma Hadzić-Selimanović17. listopada 2022. u 10:52

    Poštovana, molim Vas da za odgovor na mail koji smo Vam dostavili prošle sedmice. Hvala i lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Isprobala sam ovo sa zob pahuljicama i zaista djeluje super, hvala za korisne informacije koje dijelis. Mnogo sam naucila sto nisam znala zahvaljujuci ovom blogu. Nadam se da ce uskoro biti opet nekih novih objava, s nestrpljenjem ih ocekujem. Zapratila sam tvoj instagram page i pozdravljam te puno, Adisa J.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja, ja sam koristila kokos ulje i pokazalo se baš efikasno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lily se cesala od hrane, ne podnosi piletinu i sve je sebi rane otvorila dok nismo skontali sta je razlog cesanja

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam probala jucer ovo sa zobi i bas je sve bilo u kupatilu neuredno ali nije vise crveno i alarmantno kao sto je bilo

    OdgovoriIzbriši
  7. Caj kamilica djeluje ok

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne znam gdje mogu pronaci one ogrlice koje su dobre protiv buhica, pokusala sam sa nekim iz Binga ali buhe i dalje izazivaju svrab, Flafi se cese stalno

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.