Moj pas me naučio 10 važnih životnih lekcija - Ines - Holly

Google Translate

nedjelja, 26. lipnja 2022.

Moj pas me naučio 10 važnih životnih lekcija



U cilju izgradnju sebe u što boljeg čovjeka bitno je biti zadovoljan sobom, ponosan na sebe zbog svojih postignuća, ali u isto vrijeme biti otvoren za nova znanja i nikada ne prestati učiti i težiti boljem. Nova znanja ne moraju nužno biti lekcije iz knjiga, vlastitog iskustva ili iskustva drugih ljudi. Nova znanja mogu biti dostupna i od najboljeg čovjekovog prijatelja – psa. 

Svakodnevno od svog psa možemo naučiti nešto novo, nešto korisno a životne lekcije koje je mene moj pas naučio su sljedeće:
  • Loše i ružne dane treba prespavati;
  • Svako može da pogriješi ali kad se to desi treba zatraži i oproštaj;
  • Ne treba jesti po nekim pravilima, već onda kada si zaista gladan;
  • Vjerovati svojim instinktima;
  • Treba često skočiti u vis više od svoje visine;
  • Svoju sreću treba iskazati;
  • Poslije jela treba šetati a ne spavati;
  • Što više vremena provoditi u prirodi;
  • Poštovati samo pojedine autoritete;
  • Postaviti granice tolerancije. 
Ako želite da podijelite s nama šta ste vi naučili od svog kućnog ljubimca, pišite nam u prostor za komentar.

Broj komentara: 10:

  1. Moj pas me naučio da svoj život uljepšam s više druženja i zabave.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da uživam u trenutku i sve gledam pozitivno

    OdgovoriIzbriši
  3. Od psa se moze svasta korisno nauciti jer su vrlo inteligenti i pametni.

    OdgovoriIzbriši
  4. psi su jako inteligenti i pametni nekad mislim da me vise pas razumije nego covijek

    OdgovoriIzbriši
  5. Poslije jela treba šetati a ne spavati - Ja ovo nikako da savladam, nakon ručka mora bar pola sata odspavati da se slegne

    OdgovoriIzbriši
  6. Puno ste slatki na ovoj fotografiji

    OdgovoriIzbriši
  7. Zivot je igra - to sam naucila od svog psa

    OdgovoriIzbriši
  8. Naucila sam da je svaki dan zabavan i super za jelo, igru, zezanciju i spavanje

    OdgovoriIzbriši
  9. treba dobro jesti svaki dan

    OdgovoriIzbriši
  10. Svaki dan je odlican za dobro jelo i spavanac

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.