PEDIGREE Dentastix Chewy Chunx - Ines - Holly

Google Translate

srijeda, 11. svibnja 2022.

PEDIGREE Dentastix Chewy Chunx




Pedigree Dentastix Chewy Chunx su poslastice za pse, napravljene u saradnji sa veterinarima i nutricionistima, za žvakanje sa sastojcima za koje je naučno dokazano da čiste zubiće psa.

Ukusne poslastice sa piletinom sadrže manje od 2% masti na 100 grama, ne sadrže dodatne šećere, umjetne boje ili arome. Analitički sastojci su (%): 7.0 proteini, 1.8 masti, 6.1 neorganska materija, 0.60 sirova vlakna, 18.0 vlaga, 314 kcal/100 g energija, 1297 mg vitamin E, 190 mg Cink i 43.8 mg okus piletine. 

Pedigree Dentastix Chewy Chunx čiste zube psa i podržavaju zdravlje desni a istovremeno su ukusna poslastica za psa. ‎

Pakovanje nakon otvaranja potrebno je dobro zatvorit i potrošite u roku od jedne sedmice, te čuvati na hladnom i suhom mjestu.

Pedigree Dentastix Chewy Chunx Mini Dog možete kupiti u DM-u a pogodni su za pse od 5-15 kg, uz sljedeće upute za hranjenje: mali psi (5-9 kg) - 3 poslastice dnevno; mali-srednji psi (9-13 kg) - 4 poslastice dnevno, a psi srednje veličine (13-15 kg) - 5 poslastica dnevno.

Broj komentara: 10:

  1. Bila sam u Hoše na socijalnom i kupila da proba Mini, sviđa joj se baš tako da sam se vratila po još 2 pakovanja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Što se Holly prepao na slici ili je nešto tužan, ljut?

    OdgovoriIzbriši
  3. Za sada nemam kucne ljubimce jer nemam dovoljno vremena da se brinem o njima. Morao sam komentarisati objave posto su super i sigurno su korisne za one koji imaju ljubimce. Meni stranica izgleda za 10 i vidi se da svako vrijeme koje se ulozi u nesto sto se voli kao rezultat daje uspijeh. Iskren da budem nakon 20 procitanih tekstova ozbiljno razmisljam da udomim psa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam ovo jučer kupila u Robotu na socijalnom.

    OdgovoriIzbriši
  5. sad su na akciji u bingu oko 2.35

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljubimcima je ukusno ali je i skupo, ne isplati se ko ima više ljubimaca, ode za čas

    OdgovoriIzbriši
  7. Oko 3,50 KM je u Robotu ovaj slatkis, ja sam jucer kupila 2 vrecice i danas mi je ostalo nekoliko komada, mojim psima je ukusno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kupujem redovno u DM i inace mi je sva hrana koja je kod njih u ponudi odlicna

    OdgovoriIzbriši
  9. Cini se isti sastav kao oni stapici pedigre za zube, samo ove zvjezdce mekse

    OdgovoriIzbriši
  10. Kupujemo redovno u Crvenoj jabuci i Tropic-u

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.