Razmišljaš da nabaviš kućnog ljubimca? - Ines - Holly

Google Translate

petak, 22. travnja 2022.

Razmišljaš da nabaviš kućnog ljubimca?

unsplash.com

Ne zaboravi da...

ljubimci zahtjevaju posvećenost i pažnju, da se o ljubimcima mora brinuti stalno a ne samo kada si raspoložen-a, da za ljubimce treba izdvojiti finansijska sredstva za hranu, opremu i veterinara, da ljubimci mogu praviti nered i da moraš biti spreman-a da više nego obično čistiš prostor u kojem boraviš.

Ukoliko prihvataš sve predhodno navedeno, uz kućne ljubimce život postaje bolji jer si fizički aktivniji-a – održavaš kondiciju, smanjuješ nivo stresa, osiguravaš socijalnu povezanost, poboljšavaš raspoloženje, poboljšavaš zdravlje – imunitet, učiš se disciplini i da budeš odgovoran-a.

Na sljedećem linku pročitaj šta je sve potrebno kako bi se najbolje i najadekvatnije pripremio-la za dolazak novog kućnog ljubimca:


Broj komentara: 11:

  1. Jako koristan članak za sve one koji žele novog ljubimca.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja se nisam nikako pripremala za dolazak ljubimca, zato sam prije mnogo imala problema jer nisam ništa znala pa sam sve tražila savjete po internetu šta smije jesti, šta mu kupiti za krpelje, gdje voditi frizeru... Zato je ovaj blog jako koristan, sve na jednom mjestu i super informacije za sve vlasnike kućnih ljubimaca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Velika obaveza ali i neogranicena kolicina ljubavi, povjerenja, postovanja, radosti, srece, veselja, najbolji prijatelj je kucni ljubimac

    OdgovoriIzbriši
  4. Gdje je ovaj blog bio kad sam ja udomila Mini, ništa znala nisam šta i kako, sad učim i super da ovdje ima puno korisnih informacija za sve nas koji prvi put imamo kućnog ljubimca.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obaveza su bas ali ko voli nije problem nista

    OdgovoriIzbriši
  6. Velika su obaveza ali i radost i sreca.

    OdgovoriIzbriši
  7. da imam mogucnost udomila bih jos 3 psa, sad imam 2 i 3 macke, 2 papagaja i ribice, od zivotinja nikad glava ne zaboli kao od covjeka

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam 2 mace i 1 psa, sretni smo zajedno svi, jer mi svaki dan uljepšaju

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam imala u planu ali me ovaj blog inspirisao i udomila sam macu, zove se Lia

    OdgovoriIzbriši
  10. Udomi ne kupuj

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam psa, a kupit cu i ribice jer su mi prelijepe i cini se da nisu zahtjevne za odrzavanje

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.