Moj pas jede mrkvu - Ines - Holly

Google Translate

utorak, 12. travnja 2022.

Moj pas jede mrkvu

unsplash.com

Osim mesa, većina pasa rado jede voće i povrće, ali treba voditi računa da je voće i povrće svježe, dobro oprano i dato u umjerenim količinama.

Ako vaš pas voli da jede mrkvu, ne brinite, jer ona ima niz koristi ukoliko se konzumira na ispravan način i tretira kao bilo koja druga poslastica, odnosno ne čini više od 10% dnevnih kalorija psa.

Mrkva je nevjerojatna, zdrava grickalica, niskokalorični izvor dodatne hrane, antioksidansa i vitamina A.

Iako je u mrkvi sve izvrsno, vitamin A je presudan, jer održava cjelokupno zdravlja pasa a neophodan je za rast kostiju i dobar za imunitet. Mrkva je također odlična za očuvanje zdravog i oštrog vida kod psa.

Ukoliko ne znate kako realizovati pranje zuba svog psa, koje je preporučeno od strane veterinara kao svakodnevno, riješite problem tako što će te uvesti mrkvu u prehranu psa koja će pomoći u poliranju zubića i suzbijanju nakupljanja plaka.

Mrkva se psima može dati kao sirova, dobro oprana, oguljena, naribana ili kao lagano kuhana (kuhana na pari) a prema istraživanjima konzumiranjem pasirane mrkve je najbolja apsorbcija beta-karoten.

Pišite nam u prostor za komentar, da li vaš pas jede mrkvu i koliko često?

Broj komentara: 11:

  1. Mrkvu jede i moj Diego po 3 zna dnevno pojesti

    OdgovoriIzbriši
  2. Mrkva je prezdrava i za ljude a i za ljubimce i super je da su to i ljubimci skontali i prihvatili mrkvu kao dodatak ishrane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj kućni ljubimac nije baš ljubitelj mrkve ali ponekad mu izrendam i pomješam s mesom pa pojede.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bobi ne voli mrkvu, samo meso jede.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mini ne voli mrkvu, pokušala sam joj pomješati sa piletinom ali ne ide.

    OdgovoriIzbriši
  6. Moj pas također jede mrkvu s vremena na vrijeme.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam znala da hoće i mrkvu baš ću mu dati da proba i to.

    OdgovoriIzbriši
  8. Moji neće mrkvu, mesojedi su uglavnom

    OdgovoriIzbriši
  9. Nema sanse ista da moji psi jedu od povrca i voca, samo meso i slatkise za pse.

    OdgovoriIzbriši
  10. Mi jedemo redovno mrkvicu i to onu baby skuhamo

    OdgovoriIzbriši
  11. Zajedno bar sedmicno jedemo ribanu mrkvu

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.