Meet My Pet Challenge - Ines - Holly

Google Translate

ponedjeljak, 11. listopada 2021.

Meet My Pet Challenge




Moje ime: Paco

Šta sam ja: Zamorac - Gvinejsko prase

Godine: 2.5 godine

Moji nadimci: Al Pakone, Pakolino

Težina: 0,7 kg

Moj najbolji prijatelj: Moj vlasnik Anel

Najdraža dnevna aktivnost: Zafrkavam sestru i mamu po čitav dan.

Najdraža hrana: Maslačak i krastavac

Najveći strah: Strah od samoće.

Više volim ljeto ili zimu: Ljeto 

Jesam li razmažen: Razmažen sam puno.

Moj najveći zijan: Pobjegao iza kauča.

3 komentara:

  1. I moj kućni ljubimac je volio Maslačak, to mu je bila omiljena hrana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj zamorac mi je najljepši.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao neka dama sa buketom na slici

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.