Meet My Pet Challenge - Ines - Holly

Google Translate

ponedjeljak, 11. listopada 2021.

Meet My Pet Challenge

 



Moje ime: Pepa 

Šta sam ja: Zamorac - Gvinejsko prase

Godine: 3.5 godine

Moji nadimci: Pepac

Težina: 0,8 kg

Moj najbolji prijatelj: Kćerkica Koko

Najdraža dnevna aktivnost: Zafrkavam djecu.

Najdraža hrana: Paprika i krastavac.

Najveći strah: Nisam puno strašljiva.

Više volim ljeto ili zimu: Ljeto 

Jesam li razmažen: Razmažena sam.

Moj najveći zijan: Jednom sam se sakrila iza friždera.


Broj komentara: 5:

  1. Ja sam nekada imala morsko prase kao kućnog ljubimca i bilo je prepametno, uvijek kad je gladno skiči i tako znam da mu treba hrane.

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka čast za blog, super ti je ovaj izazov za predstavljanje kućnih ljubimaca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mogla sam mojoj maltezerici ovako neku prijateljicu kupiti, da se igraju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda baš slatkasto

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.