Pas - sam u kući - Ines - Holly

Google Translate

nedjelja, 20. lipnja 2021.

Pas - sam u kući

Biti sam kod kuće psima je noćna mora. Mnogi psi laju, cvile i uništavaju predmete u kući. To se dešava zbog toga što psi u prirodi najčešće žive u socijalnim skupinama i nije im prirodno da ostaju sami u zatvorenom prostoru.

Kako pas ne bi imao traumatično iskustvo kada ostane sam u kući, potrebno je učiti ga dok je još štene, jer će tada to lakše i brže shvatiti i prihvatiti. Poželjno je "umoriti" psa prije nego što ostane sam kod kuće, jer će umoran pas provesti vrijeme u spavanju i neće praviti problem i lajati.

Holly obično ide u šetnju koja traje 30-45 minuta prije nego što treba ostati sam kući. TV ili radio su uvijek uključeni, svježa voda i hrana dostupni, a omiljne igračke su oko njega. Sve navedeno mu olakšava ostanak kod kuće.

Broj komentara: 7:

  1. hahahahah Holly legenda mala nasao zanimaciju sam u kuci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek on sebi nađe neku zanimaciju bar neki zijan hahah

      Izbriši
  2. Bravo Holly, sigurno ti nije bilo dosadno samom kod kuce.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije, ali nije ni meni kad je raspremanje u pitanju 😁

      Izbriši
  3. Dobar tekst, ali tako je to kad pas ostane sam, mada po nekad i mora. Džaba, tako je to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste teško ali šta se može kad nekada tako se zadesi.

      Izbriši
  4. ja mislila kad je sam u kuci da samo spava a on zijancer

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.