Koje boje psi razlikuju? - Ines - Holly

Google Translate

nedjelja, 2. svibnja 2021.

Koje boje psi razlikuju?

Nekada se smatralo da psi svijet vide kao crno-bijel, međutim vremenom se dokazalo da psi ipak razlikuju boje ali ne kao ljudi. Broj boja koje pas razlikuje manji je od širokog spektra boja koji vide ljudi. 

Psi najbolje razlikuju plavu, žutu i sivu boju. 

Narandžasta ili crvena loptica u zelenoj travi psu izgleda iste boje kao i trava, odnosno pas to sve vidi u sivoj boji a najbolje će u zelenoj travi prepoznati plavu lopticu. 

Psi imaju veće zjenice nego ljudi zbog čega im oči propuštaju više svjetla, također imaju i mnogo šire vidno polje nego ljudi. 

Broj komentara: 10:

  1. Ja mislim da vidi sve boje smo blijedo izdanje

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad ce blog gdje ste hodali za 1.5.

    OdgovoriIzbriši
  3. Slučajno sam došla do ove stranice i svašta nešto sam pametno pročitala. Svaka čast za autora i ako može odgovoriti na upit poslan sinoć oko suradnje za reklamu. Hvala i svako dobro

    OdgovoriIzbriši
  4. Pet Store, hvala Vam mnogo. Ja sam tek vidjela Vaš upit i izvinjavam se što kasnim sa odgovorom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Planiran je video na temu 1.5. pa nadam se da će biti uskoro spreman za objavu.

    OdgovoriIzbriši
  6. ja vidim sve boje av av

    OdgovoriIzbriši
  7. bitno je da vide plavu i meni je sve plavo i bijelo hahaha

    OdgovoriIzbriši
  8. nisam sigurna da li je 100posto tako jer kod mene pas najvise voli crvenu loptu kao da meni se cini najbolje vidi crveno

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.