Povodci za pse - Ines - Holly

Google Translate

srijeda, 28. travnja 2021.

Povodci za pse


Povodci za pse omogućavaju sigurnu i bezbrižnu šetnju. Dostupni su u različitim dimenzijama i od različitih materijala, od kože, najlona, reflektirajući povodci, Flexi povodci...

Povodci za pse sa plastičnom drškom vlasniku pružaju bolji prihvat i zbog toga su vrlo zastupljeni i često korišteni. Također vlasnici pasa vrlo rado biraju i povodce od materijala koji se brzo suše odnosno hlade, pa su zbog toga pogodni za sve vremenske uvjete. Pored tzv. standardnih povodaca dostupni su i Flexi povodci, koji imaju mogućnost zaustavljanja i otpuštanja. Vlasnik zahvaljujući navedenim funkcijama lako može da zaustavi svog ljubimca ili da mu omogući slobodnije šetanje i trčanje. Ukoliko želite povodac za psa sa više funkcija, isti možete pronaći u OBI-u. Povodac 6u1 za pse do 35 kg, dužine je 4 m i posjeduje: digitalni sat, LED lampu, posudu za vodu, posudu za hranu i prostor za vrećice. 

 

Broj komentara: 8:

  1. Koliko košta povodac OBI?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj povodac iz 6u1 izgleda odlicno i stvarno je praktican

    OdgovoriIzbriši
  3. Kod mene nema ove prodavaonice možeš li mi

    nekako poslati poslala sam pp detalje

    OdgovoriIzbriši
  4. Povodac je super i košta 30 KM. Nisam dobila poruku vezano za slanje...

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni licno OBI povodac je preglomazan za male pse

    OdgovoriIzbriši
  6. nisu mi kupili ovako kulerski povodac a bas bi dobro bilo imati jedan ovakav

    OdgovoriIzbriši
  7. mi imamo povodac i vise je na izgled dobar nego onako praktican nije glomazan

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.