Pet Steril - Ines - Holly

Google Translate

subota, 3. travnja 2021.

Pet Steril

Detaljno čistiti šapice psa vrlo je važno kako bi se spriječilo eventualno širenje virusa i bakterija. Odlično sredstvo za to je proizvod MB IMPEKS-a pod nazivom Pet Steril.

Na prirodnoj je bazi, od ulja majčine dušice i čajevca. Uništava 100% bakterije i viruse. Jednostavno je za korištenje, raspršivačem se nanosi na šapice, može i uz pomoć krpice da se nanese tečnost, a nakon što se osuši šapice su čiste i dezinfikovane. 

Broj komentara: 10:

  1. SUPER POUČNA PRIČA ILI SAVJET ZA KUCNE LJUBIMCE, STVARNO SVE NAJ NAJ ZA OVU OBJAVU!👌👍🖒👏

    OdgovoriIzbriši
  2. vidjela sam u DM ovaj proizvod, po opisu iz bloga zvuci korisno

    OdgovoriIzbriši
  3. meni je ovo bezveze jer je dovoljna voda i sampon i cao bakterije

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko košta Pet Steril?

    OdgovoriIzbriši
  5. Kupila sam danas pa kad probamo javimo da li valja

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za podršku, da Pet steril je dostupan u DM u malom i velikom pakovanju.

    OdgovoriIzbriši
  7. ne koristim ja to jer sve hocu da pojedem kad mi se namazu sape

    OdgovoriIzbriši
  8. predpostavljam da ovo isusi sapu, ako mozes napisati blog ima li neka krema za sape psa

    OdgovoriIzbriši
  9. bacanje para, dovoljna je voda i sapon i oprati sape

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.