Šta znači položaj u kojem spava pas? - Ines - Holly

Google Translate

utorak, 26. siječnja 2021.

Šta znači položaj u kojem spava pas?

Psi veliki dio dana spavaju, u prosjeku, intervali spavanja se kreću oko 12-13 sati dnevno.

Ako pas spava na leđima to znači da je psu vruće ili da se umorio. Navedeni položaj omogućava dodatnu opuštenost većine mišića što pomaže potpunom opuštanju i odmoru.

Ukoliko spava na stomaku, onda je pas energičan i uvijek spreman za igru, lako se može podići na noge u slučaju opasnosti. 

                                             

Spavanje na boku znači da se pas osjeća potpuno sigurno, ugodno i da vjeruju ljudima u svojoj blizini, odnosno da je pas sretan i ima jaku povezanost sa svojim vlasnicima i članovima porodice.

Ako pas spava u sklupčanom položaju, on se tako pokušava zagrijati. Moguće da mu nešto smeta, na primjer buka negdje u blizini. 

Broj komentara: 12:

  1. Kako Holly najcešće spava?

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedva sam skontala kako se komentariše a svi su postovi odlični

    OdgovoriIzbriši
  3. moj pas promjeni 3 poze u toku jednog spavanja

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se krevetić Holly sa slike, gdje ste to kupili?

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko u prosjeku sati spava Holly?

    OdgovoriIzbriši
  6. Lily, krevet smo kupili na Dobrinji kod Dzane, potrazi na blogu post u vezi s detaljima.
    Nejra, kako kad, nekad manje nekad vise spava...
    Luna, Holly promjeni nekoliko poza, ali najvise spava na stomaku.
    Barbara, thank you.

    OdgovoriIzbriši
  7. medenjak u svim pozama sna

    OdgovoriIzbriši
  8. i ja spavam u svim pozama

    OdgovoriIzbriši
  9. moj pas ne spava puno, vecinom skace i hoce da se igra

    OdgovoriIzbriši
  10. moj ljubimac pored prostirke, kreveta i jastuka spava na parketu i kad zaspe promjeni sve poze sa slika

    OdgovoriIzbriši

Hvala što ste posjetili ovaj blog i što komentarišete isti.